thumb

Çağrı Merkezi Müşteri Danışmanı

İstanbul / Merkez - Çağrı Merkezi Müdürlüğü

Türkiye’de Uzakdoğu lezzetinin ilk ve en büyük restoran zinciri olan SushiCo, orijinal tariflerden oluşmuş zengin ve lezzetli menüsüyle 1997 yılından beri Uzakdoğu mutfağını sevdirerek, kalitesinden ödün vermeden çalışmalarına devam etmektedir. SushiCo bünyesindeki restoranlarımızda değerlendirmek üzere Çağrı Merkezi Müşteri Danışmanı arayışımız bulunmaktadır.

SushiCo bünyesinde Merkez Ofis Ataşehir/İstanbul’da Çağrı Merkezi Müşteri Danışmanı rolünde arayışımız bulunmaktadır.

Yeni takım arkadaşımızdan neler bekliyoruz?

  • Gelen çağrıları karşılayabilecek, 
  • Müşteri taleplerine ve beklentilerine uygun çözümler bulabilen,
  • MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen,
  • Müşteri ilişkilerinde başarılı, 
  • İkna kabiliyeti ve iletişim becerileri gelişmiş, 
  • Ses tonu ve diksiyonu düzgün,
  • Müşteri takibi ve raporlama yapabilme deneyimine sahip,
  • Ekip çalışmasına, iş birliğine ve paylaşıma açık, 
  • Esnek çalışma saatlerine ve yoğun çalışma temposuna uyum gösterebilecek,
  • Şirket hedef ve standartları doğrultusunda müşterilerin taleplerine ve şikayetlerine telefon yolu ile hızlı ve doğru çözümler bulabilecek,

    Sorumluluklarına sahip Çağrı Merkezi Müşteri Danışmanı arayışımız bulunmaktadır.